sâmbătă, 21 august 2010

Inmultind si impartind



Poate ca nu ma pricep sa spun de cele mai multe ori ce simt,ce gandesc sau ce se intampla. Poate ca uneori nici eu nu imi pot intelege gandurile. Poate ca uneori ma port ca un copil rasfatat care vrea ca toate sa iasa cum vrea el si sa obtina mereu ce isi doreste…stiu ca asta nu e posibil de fiecare data
Poate nu sunt persoana cea mai capabila sa am grija de tine si sa te protejez dar cred ca sunt persoana capabila sa iti ofere acel zambet dimineata. Sunt si voi fi acolo langa tine atunci cand iti va fi frica de gandurile tale,cand ploile vietii te vor lovii si o sa ai impresia ca nu mai poti duce. Am sa fiu acolo cand lumea va fi rea cu tine. Am sa lupt cu temerile tale,am sa le inving. Am sa te ajut sa te ridici atunci cand vei fi jos si vom inalta visele impreuna...visele tale...visele mele.
Stii?? Doua persoane vor impartii suferinta si vor inmultii bucuria.


O mare durere sa iubesti, o mare nenorocire sa scapi de aceasta durere. (I. L. Caragiale)

3 comentarii:

  1. multi fug de iubire,de frica suferintei!

    RăspundețiȘtergere
  2. de cele mai multe ori se intampla asta...dar iubirea fara suferinta nu exista...
    ...avem o viata si un scop inainte...acela k ne iubim:*

    RăspundețiȘtergere
  3. incercam sa ne ferim de suferinta din dragoste dar oare putem sa traim cu suferinta ca nu iubim si cu sentimentul ca nu suntem impliniti?

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet