duminică, 15 august 2010

Ganduri de duminica

O dimineata de duminca si o nevoie de a ma exprima in cele mai neadecvate cuvinte poate, poate ca multi dintre voi nu o sa inteleaga mare lucru dar cine poate citi printre randuri va intelege sau va interpreta personal. Azi va dau libertatea sa credeti ce vreti voi si nu o sa va contrazic nici o idee.
Poate ca am nevoie de o schimbare in viata mea,poate de o simpla evadare din rutina sau de ceva cu totul nou.
Stiu ca uneori e greu sa ma citeasca cineva,pentru ca de cele mai multe ori nu spun exact ceea gandesc pentru ca imi e frica...da,frica...dar frica de ce?
Stii? Am nevoie uneori de o imbratisare sincera si de protectie,am nevoie sa ma simt in siguranta pentru ca sunt mai slaba decat cred multe persoane,chiar mai slaba decat cred eu.
Uneori schimbarile sunt bune,chiar daca multora le este frica de asta,ne fac bine,ne ajuta si ne fac sa evoluam.

Un comentariu:

Zii ce ai pe suflet