vineri, 6 august 2010

Margo

Aseara m’am hotarat sa merg si eu la festivalul de film in aer liber si sa vizionez filmul romanesc “Margo”. Nu prea m’am omorat niciodata dupa filmele romanesti(astea care au aparut in ultimii ani) pentru ca mi se pare ca toate au cam acelasi subiect:sex,saracie si prostitutie. Toate arata numai o parte din societatea romaneasca,o parte mai urata. E adevarat ca suntem o tara destul de saraca,in care fiecare face orice pentru bani dar totusi…

Am fost surprinsa sa vad parintii care si’au adus copii de nici 10 ani la acest film(oare ce o fi fost in capul lor),se stie oricum ca filmele au un limbaj nu tocmai ortodox si cum mai toate au scene cu sex sau se vorbeste despre asta. Dragi parintii,ala nu era un film pe care sa il vada un copil de 10 ani,mai bine duce’ti copii la un teatru de papusi sau la o piesa de teatru,nu la asa ceva.

Nu sunt eu vreun critic de film dar totusi filmul merge pe acelasi fagaj ca toate filmele romanesti si daca ar fi a ii dau o nota asta ar fi cam 7….



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet