sâmbătă, 9 octombrie 2010

Nu e bine...


Nu imi place cand am dreptate,am zis bine ca acum ceva timp era linistea dinaintea furtunii,pentru ca o furtuna a venit,poate ca inca bate domol dar este aici si nu imi place.
Am impresia ca am ramas blocata in niste ganduri si trebuie sa ies de aici,trebuie sa fiu optimista si tare pentru ca asa trebuie.
Nu imi place ca te neglijez pe tine dar nu stiu cum sa reactionez si ce trebuie sa fac ca sa fie bine pentru toata lumea.
Ultima jumatate din an a fost foarte proasta pentru mine,cred ca nu am avut parte de atatea in toti ani.
Nu am chef de dat raspunsuri la unele intrebari,nu vreau sa ma gandesc la ce e rau dar e inevitabil.
Vreau sa plang si lacrimile sa spele tot....
Vreau sa rad si rasul sa ajute....
Vreau...sper

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet