luni, 18 octombrie 2010

Intrebari fara raspuns

Mi'ar placea sa pot sa exprim in cuvinte mari tot ce simt,sa asez totul frumos in cuvnte alese,sa scriu ceva frumos dar din pacate trec printr'o perioada in care nu am rabdarea sa imi aleg cuvintele sau sa imi aranjez ideile in ordine alfabetica.
Ma trec prea multe sentimente de la neputinta,tristete,disperare,uneori si raze de bucrie care ma ajuta sa mai spal din sentimentele negative.
Am ajuns sa imi doresc sa merg la facultate sau sa fac orice numai sa am o ocupatie,sa am mintea ocupata sa nu ma gandesc la...
As vrea sa ma intalnesc cu Dumnezeu la jumatatea drumului dintre pamant si cer si sa stau de vorba,as avea atatea intrebari sa ii pun pentru ca am atatea raspunsuri pe care as vrea sa le primesc si pe care nu prea am rabdare sa le astept asa cum ar trebui.

Un comentariu:

  1. unele inrebari chiar nu au un raspuns plauzibil!incearca sa accepti niste lucruri,sau vei fi mereu,ca mine, in cautare unui raspuns ce nu mai vine!

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet