luni, 25 octombrie 2010

1,2,3 zambeste


Lasa'ma sa imi imaginez lumea perfecta,lasa'ma sa ma refugiez in ea si macar atat cat pot sa uit de tot si de toate,sa mi se stearga durerea din suflet,sa mi se inlocuiasca cu fericire.
Poate ca unele situatii ma fac sa clachez,poate nu sunt pregatita pentru lovituri prea mari pentru ca nu am idee cum sa le fac fata,nu stiu cum sa reactionez si nu stiu ce e mai bine de facut si cel mai rau e faptul ca am tendinta sa pic in extreme.
Sunt constienta ca am unele slabiciuni dar nu pot sau poate nu vreau sa le controlez,uneori am impresia ca imi place sa ma complac in unele situatii.
Toti suntem incercati mai devreme sau mai tarziu de viata dar poate ca unii nu sunt facuti sa fie incercati prea mult...pot sa fiu foarte indiferenta acolo unde prea multi se streseaza dar acolo unde majoritatea incearca sa fie tari eu cedez.
Poate ca am mers prea mult pe "mie nu mi se poate intampla" si uneori mi se arata ca se poate intampla orice si in principal chestiile de care ma tem cel mai mult.

Zambesti dintr'o fotografie atarnata pe un perete innegrit si astepti zugravul sa vina si sa coloreze si peretele tau....

2 comentarii:

  1. ai tot spatiul din partea mea...dar in acelasi timp sunt alaturi de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. ai putea astepta la nesfarsit zugravul sau ai putea incepe sa colorezi chiar tu!

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet