luni, 4 octombrie 2010

2 in 1

Astazi este prima zi din al doilea an de facultate. Recunosc ca m’am trezit cam greu,m’am uitat pe geam si mi’am dat seama ca odata cu prima zi a venit si toamna in toata regula,deprimant anotimp pentru mine. O sa pierd din nou diminetile ascultand profesori care vor sa ne indese informatiile in cap sau profesori care ne vor pune sa facem fel de fel de experimente pentru ca na urmeaza sa fim niste ingineri(care bineinteles ca nu isi vor gasi de munca)cu diploma. Lucrurile momentan sunt destul de linistite dar stiu ca nu va fi asa,mai ales peste 1-2 luni,dar prefer sa nu ma gandesc la asta si o sa vad atunci ce si cum si o sa aleg o decizii din multele pe care le am in cap.

Si da,ieri am facut 1an jumatate de relatie,o perioada lunga si scurta in acelasi timp. Lunga pentru mine,pentru istoria mea de relatii care nu depaseau cateva luni. Scurta pentru ca este o relatie la distanta si nu apuc sa ma bucur de persoana draga ca deja trebuie iar sa ne despartim. Poate ca avantajul une relatii la distanta este acea libertate pe care o ai dar dezavantajul este ca nu ai alaturi pe cine iti doresti cand ai chef. Eheee,dar subiectul asta o sa il dezbat in alta postare…singura chestie era ca vroiam sa ma laud cu anisorul jumatate implinit si cu o relatie care uneori cred ca este chiar de invidiat:D.

Intr-o dragoste adevarata trebuie sa fii putin sclav pentru a fi liber, adica sa nu mai vezi nimic in jur (Octavian Paler )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet