sâmbătă, 4 septembrie 2010

Fum in gandire


Toti avem acele momente cand simtim ca locul nostru nu este acolo unde ne aflam,ca trebuie sa facem ceva pentru noi sau pentru altii,ca orice am face ne plictiseste sau nu ne multumeste.

Exact cam asa ma simt eu acum,am o perioada de cand am impresia ca ceva nu e bine,de cand nu imi mai gasesc locul intre cei 4 pereti ai camerei mele,de cand aerul din oras ma sufoca sau de cand persoanele cu care obisnuiam sa tot ies,cu care ma simteam bine nu imi mai satisfac aceste nevoi la fel de mult. Ma simt plictisita si nu mai am rabdare sa fac ceva cap coada.

Uneori am impresia ca trebuie sa plec,sa iau totul de la zero,macar pentru o perioada,poate asa atunci cand o sa ma intorc,totul o sa fie cum era acum ceva timp.

Dar oare pot risca totul pentru ceva ce e posibil sa fie mai rau?

Oare e doar o pasa?



Ar trebui sa las timpul sa decida pentru mine in ce direstie trebuie sa o apuc??

Un comentariu:

Zii ce ai pe suflet