marți, 14 septembrie 2010

"Femeie vs barbat " I


Am avut la un moment o discutie cu un prieten de al meu pe vesnica tema" Barbat vs Femeie" si am ajuns la concluzia ca totusi Dumnezeu e barbat:)).
Daca e sa punem in balanta chinurile pe care le primim noi de la Dumnezeu se pare ca avem mai multe: acele probleme lunare,durerile nasterii,...Ei ce au primit asa dureros???
Inafara de faptul ca Dumnezeu e barbat am mai ajuns la concluzia ca ei au cateva avantaje in plus fata de noi si in societate...cred ca si societatea asta este tot de gen masculin
Orice femei se culca cu prea multi barbati,este curva dar barbatul care se culca cu prea multe femei este cool...cred ca ar fi cazul fetelor sa nu ne mai culcam cu ei o perioada si atunci nu am mai fi considerate curve:)),sa ii lasam putin sa ajunga sa se roage de noi pana sa facem pasul asta...sau inafara de asta mai e conceptia aia proasta ca barbatul e cocosul in familie si ca el ar trebui sa intretina o familie iar femeia ar fi bine sa taca si sa creasca copii,sa faca mancare si sa spele.
Se pare ca faptul ca femeile au inceput sa prinda curaj,sa se realizeze profesional,chiar sa castige mai bine decat unii barbati a inceput sa provoace destule probleme in anumite cupluri...dupa parerea mea unii barbatii nu pot accepta ca unele femei se pot descurca foarte bine si singure chiar cu 1-2 copii...cred ca este vorba de putina frica...
Cam aici termin prima partea din aceasta problema,ar mai fi multe de spus dar o sa le zic pe rand,nu vreau sa fiu considerata misandra dar uneori recunosc ca mai am momente de genul asta...niciodata nu am urat barbatii,nu am nimic cu ei dar in unele cazuri unii sunt numai buni de batut:D


"Barbatii se folosesc de dragoste pentru a ajunge la sex,femeile se folosesc de sex pentru a ajunge la dragoste"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet