luni, 7 iunie 2010

With you...

2 zile,doar 2 zile mi'au fost de ajuns sa imi amintesc cum e sa fiu cu tine,cum e alaturi de tine,si e bine. E bine langa tine,ma simt in siguranta,ma simt protejata si iubita,in acele momente in care esti langa mine nu mai am nevoie de nimic.
Mi'am readus aminte cum e sa ma plimb cu tine de mana,cum e sa vorbim despre lucruri cat mai sincere sau despre prostii,cum e atunci cand dorm langa tine,cum e atunci cand tin capul pe tine si ma uit la un film,sau cum din priviri iti dai seama ca ceva nu e bine dar ca nu ma intrebi prea multe,ma lasi sa ma linistesc si sa iti spun eu...
Imi aduc aminte perfect toate senzatiile si toate amintirile traite alaturi de tine atunci cand te afli langa mine,in rest ele sunt intr'o amorteala care uneori nu ne face bine.
Imi plac zilele cu tine si imi place de tine...asta e tot ce conteaza


"A fi langa tine e ca o plimbare intr'o dimineata senina- sentimentul ca mi'am gasit locul" E.B White



">

Un comentariu:

  1. 2 zile in care ne-am regasit...acele zile cand am fost doar noi,asa cum ne place noua:*

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet