marți, 15 iunie 2010

-Monolog-


Toate persoanele care stau mai mult in preajma ta au impresia ca te cunosc si ca pot spune cum esti si ce vrei…oare asa este? Eu zic ca va inselati mai mult decat va vine sa credeti,defapt voi stiti doar ce vreau eu si ma cunoasteti prea putin pentru ca nici macar eu nu ma cunosc pe deplin…

Aveti idee ce imi place? Aveti idée ce simt cand iubesc sau cand inima imi e franta? Stiti de ce am facut unele alegeri? Aveti idée ce imi doresc sa ajung sau la ce visez in mijlocul zilei?...nu stiti,doar banuiti si atunci de ce judecati,de ce aruncati cu nori cand nu trebuie…ar fi intelligent intai sa aflati unele motive,intai sa cunoasteti persoana si apoi sa vorbiti,defapt nici atunci nu aveti dreptul sa vorbiti pentru ca nu sunteti perfecti,toti aveti secrete murdare,toti aveti lucruri de care nu sunteti mandri,toti ati facut greseli…Ce va dreptul sa judecati? Ce va dreptul sa jigniti?...Cine v’a cerut parerea???

Ai oare puterea sa privesti dincolo de aparente? Sa lasi trecutul in urma si sa privesti in centrul existentei mele,sa gasesti adevarata persoana,dezgolita de fapte,raspunsuri si acuze,sa ma iei de la 0 si sa ma construiesti asa cum trebuie?

Nu sunt persoana perfecta si drept sa iti zic nici nu vreau,imi plac unele din defectele mele,ma caracterizeaza si fac parte din mine iar cele care nu imi plac le voi schimba sau o sa scap de ele treptat….stii, imi place mult ca o iubesc pe ea chiar daca unii nu inteleg asta, imi place pentru ca ea ma face fericita si intreaga…imi place sa beau uneori,sa ma fac praf si sa uit de tot si de toate…imi place sa incerc unele chestii interzise sau periculoase…imi place…

Nu incerc sa multumesc pe toata lumea pentru ca nici nu se poate,multumesc doar persoanele care au aceleasi defecte ca mine…nu degeaba”cine se aseamana se aduna”
Sunt multumita de persoanele pe care le am in viata mea si in proportie de un pic peste 50% sunt multumita de mine…dar stiu ca in viitor acest procent va creste pentru ca e timpul sa fac schimbari la mine…daca o sa reusesc sa fac tot ce mi’am propus ramane de vazut…



“Nu castiga lumea distrugandu-ti sufletul, intelepciunea e mai buna decat argintul sau aurul” Bob Marley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet