marți, 8 iunie 2010

Vara-anotimpul meu


Azi e o zi frumoasa de vara,in sfarsit a venit si vara. Imi place cel mai mult acest anotimp,imi place sa simt cum caldura de afara pune stapanire pe mine,imi place sa aud ciripitul pasarelelor,imi place ca orasul e plin de viata si cum viata de noaptea se asterne iar peste blocurile gri.
Abia astept sa aud valurile marii care se vor ciocnii incet de malurile fierbinti si toti acei oameni care se vor arunca in mare pentru a fi spalati de ea si pentru a se racori
Imi place vacanta,exceptand aceste zile pe care le mai am din sesiune, pentru ca e momentul in care dormi si lenevesti cel mai mult,in care esti scutit de multe pentru ca e momentul sa te relaxezi,sa iti incarci bateriile pentru viata de dupa vara.
Imi plac fetele imbracate sumar si bronzate
Nu imi place ca se opreste apa calda si ca o sa ma chinui vreo 3 saptmani ca sa ma spal sau sa fac dus…asta e chiar urat...




"Vara, si cantecele se canta singure" William Carlos Williams

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet