marți, 27 iulie 2010

Suflete pereche



Intotdeauna mi'a placut sa cred ca dupa moarte nu se termina tot ci ca viata noastra continua. Ca ne nastem din nou,in alte locuri,in alt corp,in alta perioada si traim alte povesti si experiente. Si ca in fiecare viata avem o misiune suprema,aceea de a ne intalni sufletul pereche. Sufletul pereche ramane si el acelasi numai ca i'a alt trup,alta religie si alt sex dar esenta ramane aceeasi.
Se spune ca intotdeauna o sa stim cand ne'am intalnit sufletul pereche pentru ca e ceva care ne leaga de el,ceva care nu se poate explica in cuvinte,se explica doar in sentimente. Poate de asta atunci cand te;am vazut prima data,ceva s'a blocat in mine si m'am oprit,poate ca sufletul meu a simtit ca te'a mai intanit odata,poate ca el a stiu ca te'a mai iubit cel putin o data in alta viata.



"Ne iubim fiindcă visul Destinului tău este în mine. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet