luni, 5 iulie 2010

Azi mi'ar fi cam dor...

Azi e prima zi dupa o saptamana cand chipul tau nu este pe perna de langa mine.
Azi e prima zi in care incepe sa imi fie dor de tine.
Stii ce?? Nu mai vreau sa te am cu portia,vreau sa te am cu norma intreaga.
Vreau ca in fiecare luni sa ma trezesc cu chipul tau
In fiecare marti sa luam micul dejun impreuna
Miercurea sa ne uitam la un film si sa mancam cipsuri
Joia sa fie ziua in care iesim sa ne plimbam si sa vorbim fara inteles
Sa gatim impreuna vinerea
Sa ne iubim asa cum stim doar noi sambata
Iar duminica sa adorm fericita langa tine dupa inca o saptamana petrecuta impreuna
Nu cer mult si nici ceva iesit din comun,cer doar ca timpul tau si al meu sa se consume in acelasi perimetru.
Stiu doar ca vara asta o sa ma reindragostesc mult mai profund de tine si ca tot acum va incepe o noua etapa in relatia noastra.


"Te iubesc fără "dar", fără "dacă" şi fără "de ce"."-Paul Guimard

2 comentarii:

Zii ce ai pe suflet