sâmbătă, 10 iulie 2010

Iubeste!!!


Faptul ca esti capabil sa iubesti e un lucru minunat,faptul ca iubirea iti e impartasita este cel mai extraordinar sentiment pe care inima unui muritor il poate simti.
Nu conteaza sexul persoanei pe care o iubesti,conteaza sufletul ei,cum te face sa te simti atunci cand esti langa ea,partile bune pe care reuseste sa le scoata la suprafata din tine ,atentia pe care ti’o da atunci cand vorbesti,umarul pe care ti’l ofera atunci cand vrei doar sa plangi,bucuria care I se citeste in ochii atunci cand te priveste,micile gesture pe care le face pentru tine si asta doar din dragoste.
Nu e vina mea ca m’am indragostita de o EA sin u de un El,ea a fost capabila sa imi ofere acel pachet pe care il doream,ea a reusit sa imi faca inima sa bata mai repede si mai tare cu fiecare revedere,cu fiecare imbratisare si sarut.
Nu imi pare rau ca o iubesc,imi pare rau doar pentru ca intr’o masura o sa ii dezamagesc pe ai mei,nu stiu daca neaparat ca o sa ii dezamagesc pentru ca daca ma iubesc asa cum ar trebui o sa inteleaga si o sa accepte; ci pur si simplu ca o sa le spulber unele din visele lor si principalul ar fi cel cu o nunta ca in povesti. Dar cred ca e viata mea si am dreptul sa fiu fericita alaturi de un suflet care stie sa imi ofere de toate,am dreptul sa imi indeplinesc visele mele si nu pe ale altora…



“Nu te intreba de ce are nevoie lumea. Intreaba-te ce te face viu, si fa acel lucru”- Howard Thurman





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet