luni, 23 mai 2011

Vant de mai

Atatea intrebari la care nu le gasesc raspunsuri si atatea raspunsuri care nu au nevoie de intrebari. Totul se invarte in jurul unei singure chestii "Cine sunt?". Este o intrebare existentiala pentru fiecare persoana,o intrebare la care putin gasesc raspunsul pentru ca suntem fiinte complicate,indecise si purtam uneori atatea masti incat nu mai stim cum aratam defapt.
Incercam sa ne mascam sentimentele si starile pentru ca e mai bine dar toata au o limita si uneori pur si simplu toate explodeaza.
Mintim,si uneori ne place sa o facem pentru ca asta ne da un sentiment de superioritate si avem impresia ca detinem controlul dar de cele mai multe ori tot noi suferim,pentru ca ne mintim sau mintim atunci cand nu trebuie si pe cine nu trebuie...pacat ca realizam prea tarziu asta...

"Ce aveţi în inimă, nu sunteţi obligaţi să aveţi şi pe buze, dar ce aveţi pe buze, trebuie să aveţi şi în inimă."

Melodia nu are prea mare treaba cu ce am incercat eu spun mai sus dar imi place....oricum are ceva acolo care merita bagat la cap...

4 comentarii:

  1. Hmmm...am senzatia ca ne este foarte greu sa ne delimitam de minciuna si sa incercam sa fim doar noi...cei ce merg pe un singur drum purtand cu noi un singur chip!Fie ca vrem sau nu...tot suntem obligati sa mintim...o facem si prin omisiune!Iar mastile ne sunt necesare in societatea plina de hibe in care traim...cred ca singurul loc unde poti spera sa te intalnesti si sa traiesti cu tine insati este...natura!Farmecul si linistea ei iti fac mastile sa dispara!Cat despre minciuna...n-o suport dar sunt constienta de faptul ca sunt nascuta din minciuna,traiesc in minciuna,mint si voit si fara sa vreau...dar...incerc sa-mi repar greselile facand tot posibilul sa fac omul de langa mine sa se simta bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este greu sa fii tu intr'o lume in care multi au uitat asta:D. Mintim fiindca suntem obligati de imprejurari si societate si de multe ori mintim persoana de langa noi pentru a o scutii de unele suferinte,neplaceri.
    Daca am trai singuri in natura sau in gupuri mici,da,poate am fii fara masti si am fii altfel dar atata timp cat grupul e prea mare revenim la vechile obiceiuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. superb postu`.."cine sunt?" este o intrebare destul de interesanta precum si "de ce?"..imi place al naibi demult partea cu minciuna, cat si "Ce aveţi în inimă, nu sunteţi obligaţi să aveţi şi pe buze, dar ce aveţi pe buze, trebuie să aveţi şi în inimă." sunt atat de adevarate.

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet