marți, 24 mai 2011

Fericire

In ultimul timp am uitat sa fiu fericita, am uitat sa ma bucur de lucrurile care intradevar conteaza in viata asta. Am trecut si inca trec printr'o perioada in care soarele nu mai este la locul lui,in care gandurile nu sunt ale mele si in care eu nu ma recunosc...
Fericire e atunci cand soarele rasare,cand primesc zambete gratis si intorc cu aceasi moneda,cand ma vezi si zambesti,cand vad un bebe care abia merge,cand vad 2 batranei mergand de mana, cand simt miros de tei,cand pot sa simt iarba sub picoare,cand ascult melodia care ma duce cu gandul la un moment din viata mea,cand rad fara sens,cand "te chinui",cand merg fara o destinatie sau pentru a ajunge la o destinatie:x,cand simt marea si nisipul,cand o vad pe mama zambind,cand apune soarele,cand iti aud vocea,cand pot sa plang pentru ca asta simt,cand ma alint si ma alinti,cand mananc ciocolata,cand timpul sta in loc pentru ca eu vreau sa il opresc,cand inima imi bate tare,cand ma plimb si ma pierd in discutii filosofice,cand....Vreau sa simt fericirea...

2 comentarii:

  1. Fericirea este ceva in care trebuie sa credem la fel de mult cum credem in suferinta. Cu cat de mult credem in fericire si iubire ea ne inconjoara peste tot!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cam asa este...dar ce faci atunci cand nu poti sa mai crezi?

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet