duminică, 15 mai 2011

Un singur pas...


Evenimentele din ultimele zile m'au dat peste cap total. Am impresia ca nu mai pot sa am incredere in nimeni si nici ca cineva va mai avea incredere in mine. Intotdeauna am avut o problema cu increderea,increderea in oameni,increderea in mine poate de aia am si tendinta sa dezamagesc,pentru ca daca nu o fac eu o va face celalalt,stiu ca e o gandire cretina dar aproape de fiecare data mi se demonstreaza ca am dreptate...
Mi se pare"dragut" ca fiecare care citeste isi da cu parerea despre ceea ce am scris eu. Cu ce drept faceti voi asta? mai ales cand nici macar nu incercati sa aflati ce se intampla in sufletul si mintea mea,dar chiar daca ati incerca...pana nu veti fi in locul meu nu aveti acest drept...Cititi daca vreti dar nu va dati cu parerea ca nu va cerut'o nimeni.
De la incredere la neincredere,de la adevar la minciuna,de la fidelitate la infidelitate,de la frumos la urat,de la iubire la ura,de la prietenie la dusmanie....e un singur pas...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet