marți, 15 martie 2011

Si...azi e marti

Azi ma simt un pic diferit decat in ultimul timp,am o stare buna de spirit,ma simt mai happy si cred ca incep in sfarsit sa merg si eu mai relaxata(toata iarna merg incordata de la frig).
Poate faptul ca am un program mai incarcat ma ajuta sa imi tin mintea ocupata si ma tine pe mine departe de butoiul cu melancolie.
Poate ca primavara a readus optimismul in mine,sau poate ca pur si simplu a iesit in sfarsit soarele si pe strada mea iar norii pe care ii tot priveam in ultima periaoda au disparut...poate m'am schimbat...
Am ajuns sa imi dau seama pe zi ce trece ca disecatul problemelor te afecteaza foarte mult ca analizatul faptelor te intristeaza si mai mult,planurile te fac sa te retragi iar viitorul este un teren subred...
Mi'am propus sa fiu omul momentului,care traieste acum si aici si se bucura de ceea ce are fara sa se intristeze de ceea ce ii lipseste...
Mi'am propus eu multe primavara asta dar poate ca stiu mai bine decat multa lume ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ....

Un comentariu:

  1. Uneori este bine sa privesti de deasupra norilor.. dar mereu sa tii cont ca toate frunzele se intorc la radacina!Si deasemenea, deasupra norilor este o altfel de lume.. sa nu te astepti sa vezi ce se intampla jos, printre muritori.. dar sa fii constienta ca nu are ce sa se intample rau cat timp ai grija pe unde calci.. si in plus, experimentezi ceva nou, inedit.. parerea mea!
    Referitor la disecatul problemelor si restul alineatului.. eu spun sa nu-ti bati capul :) Toate vin de la sine.. intr-adevar viitorul este un teren subred.. dar sa nu gandim ca politicienii: NE VOM APUCA DE AUTOSTRADA.. VOM FACE INCA O MAGISTRALA DE METROU.. bla bla-uri d-astea :) Gandeste-te la ceva practic: prezentul! Intr-adevar, viitorul va fi candva prezent.. dar decat sa traiesti in viitor.. mai bine ai face ceva ca sa ti-l faci mai usor!
    Se pare ca am comentat inainte sa citesc tot articolul.. si oarecum regret.. dar nu sterg nimic! Felicitari pentru initiativa! Iar in ziua de astazi, sunt multe targuri deci ai de unde alege! Sa nu te-aud ca nu faci chestia aia din acest motiv.. dar pana una alta, bucura-te de primavara si zile cu soare.. la figurat macar :)

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet