vineri, 25 martie 2011

Ganduri anapoda

In toate noptile in care adorm greu,incep sa ma gandesc la ale mele si sa analizez mult unele lucruri.
Aseara a foat una dintre aceste seri in care mintea mea a fost foarte activa si una dintre concluziile la care am ajuns este....Uneori avem incredere in unii oameni mai mult decat avem chiar in propria persoana. Avem o incredere oarba,am putea chiar sa bagam mana in foc pentru o persoana. Si ne mai intrebam si de unde atata incredere mai ales ca cei mai multi au tendinta sa dezamageasca....
Si da,am si eu am cateva persoane in care am incredere mare,foarte mare,exceptand familia,TU esti singura in care am o incredere mare,cu totul ca eu capat foarte greu incredere in oameni,poate pentru ca mi'am luat'o in freza sau poate pentru ca nici macar in mine nu am incredere...
PS: Am simtit nevoia sa mai scriu si eu....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet