duminică, 25 aprilie 2010

motive...


1. ca imi asculti toate prostiile
2. ca ma faci sa rad de fiecare data
3. ca esti a mea
4. ca ma lasi sa fac parte din viata ta
5. ca ai curaj sa lupti pt ceea ce vrei
6. ca te plimbi cu trenul pentru mine
7. ca ma lasi sa te tachinez
8. ca uneori devii geloasa
9. ca ai grija de mine
10. ca intotdeauna esti pusa pe shotii
11. ca imi spui “te iubesc”
12. ca imi place sa te tin in brate
13. ca imi place pielea ta
14. ca ma tii de mana
15. ca zambesti si atunci cand ti’e greu
16. ca iti place muzica pe care ti’o dau
17. ca iti place sa te plimbi cu mine
18. ca esti aeriana
19. ca te intimidezi
20. ca iti place sa lenevesti
21. ca nu ma critici
22. ca atunci cand esti langa mine nu mai am nevoie de nimic altceva
23. ca iti place sa am iei prin surprindere
24. ca te’ai apucat iar de baut cola
25. ca dansezi doar ca sa imi faci pe plac
26. ca ma lasi sa ma joc cu tine
27. ca esti receptiva la ideile mele tampite
28. ca devii horny
29. ca iti place sa vorbim despre orice
30. ca imi trimiti ultimul mesaj din seara
31. ca ma trezesc cu tine in gand
32. ca ma intimidezi uneori
33. ca imi plac buzele tale
34. ca te uiti la desene
35. ca’mi spui vorbe sweet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet