joi, 25 martie 2010

Spring time

Primava mai mult ca orice ne indeamna la iubire,la iubirea acea care da viata si speranta unui suflet satul de frigul iernii,satul de multe haine si multe noptii petrecute doar incalzit de un corp singur si trist….
Primavara ma face sa zambesc,si sa fiu mai optimista iar mirosul copaciilor infloriti ma duce cu gandul la tine,la inocenta ta,la felul tau de a’mi vorbi si felul tau unic de a iubi…
Era o zi frumoasa de aprilie cand ti’am intalnit privirea si timpul s’a oprit in loc pentru noi…cand pentru prima data ti’am atins timid buzele,cand inima mea a intalnit’o pe a ta si impreuna au batut in acelasi ritmul,in ritmul iubirii noastre…
Primavara,un anotimp care a declansat furtuni in viata noastra dar care mi’a adus si bucurie…bucuria de a fi cu tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet