marți, 19 ianuarie 2010

Addicted to you


Inca o zi in care mi’am demonstrat mie ca sunt dependenta de tine ca de cel mai scump si mai bun drog.

Mesajele tale le astept in fiecare moment iar unele imi provoaca un gol in stomac,un gol greu de explicat in cuvinte.Fiecare cuvant pe care il citesc ma conecteaza mai mult cu tine…

De fiecare data cand aud tonul tau de apel inima imi bate mai tare iar cand iti aud vocea atunci simt o pace interioara greu de descries, minutele pe care le vorbim ma fac sa uit de tot si de toate,sunt doar eu si cu tine si nimic nu mai conteaza.Iti savurez fiecare cuvant si il pastrez proaspat in minte ca sa te am aproape de mine cat mai mult timp…

Dorul de tine si distanta m’au facut sa imi dau seama ca iubirea nu tine cont de geografie,varsta sau sex. Ea vine atunci cand trebuie,ne salveaza sufletele,ne face mai buni,mai optimisti si cu singuranta mult mai fericiti.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet