marți, 12 ianuarie 2010

Bad day

In zilele bune ma imbrac cu tine,respir din tine,ma hranesc cu trupul tau,ma inveselesc cu zambetul tau,imi alin durerea in bratele tale si pasesc in Rai cu sarutul tau. Dar azi nu e o zi buna,e o zi rea,in care m’am trezit dezgolita si infrigurata,in care am vrut sa iti simt parfumul si sa iti atimg trupul dar totul e in zadar pentru ca nu esti aici.

Pasesc din nou desculta prin casa de amintiri,amintiri care imi trezesc simturile,care ma intorc iar in trecut,in trecutul cu acele zile in care te luam de mana (pentru ca imi place pielea ta),in care te pupam atunci cand nu te asteptai. Dar azi e o zi rea,o zi in care frigul de afara imi face si mai mult rau si in care nu te gasesc decat intr’o agenta telefonica a unui telefon pe care uneori il urasc,il urasc pt ca e singurul mijloc prin care imi pot lua portia de drog



Azi e o alta zi rea….

3 comentarii:

  1. din pacate....dragostea vine la pachet cu suferinta

    RăspundețiȘtergere
  2. intotdeauna a fost asa..dar trebuie sa privim partea buna din lucruri si sa le lasam pe cele rele de fiecare data in spate...

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ne tot gandim la lucr rele ce se pot intampla...at sigur nu mai este relatie...macar at sa privim partea buna daca vrem sa fim fericiti...

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet