joi, 21 iulie 2011

Dor de tine...dor de noi


Oare stim ce inseamna cu adevarat sa ne fie dor de cineva?
Tie iti e dor de mine sau pur si simplu sunt un capriciu pentru tine? sau poate o dorinta in acele momente cand simti ca ai nevoie de mine sau cand iti amintesti de ceva ce te facea fericta si pe care doar eu ti l-am oferit.
Dorul e ceva ce te bantuie ora de ora,zi de zi...
Dorul e acel sentiment care uneori te doare,te doare fiecare particica din corp pentru ca nu poti fii cu acea persoana. Te face sa tanjesti dupa o persoana,dupa chipul ei,dupa vocea ei,dupa zambetul ei,dupa atingerea ei...
Dorul te poarta la sute de km doar pentru a fii 5 minute cu cineva. Te face sa auzi vocea de care ai nevoie atunci cand altceva nu te linisteste. Te incalzeste atunci cand ti-e frig pentru ca stii ca va venii clipa in care o sa poti din nou sa stai in acele brate care te protejeaza si te feresc de orice. Dorul te imbraca atunci cand esti gol,iti saruta fiecare particica din corp... dorul este persoana care.ti bantuie gandul...

10 comentarii:

  1. prea adevarata intrebarea de la inceput..

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem tentinta sa spunem"mi.e dor" mult prea usor. Asa cum si"te iubesc"nu mai e ce era odata...dar asta e alta discutie:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ai vrea sa'ti raspund la intrebare?...sai deja stii raspunsul?

    RăspundețiȘtergere
  4. înţeleg ATÂT de bine postarea aceasta..
    plus că de ceva timp am învăţat şi eu ce înseamnă dor. dorul acela adevărat!

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de adevarat este acest post.:-< imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte adevarat, ma regasesc in acest post mai mult decat as vrea poate

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de adevarat..Rostim atat de usor "mi-e dor" ,dar putini stiu cu adevarat ce inseamna cu adevarat!..

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte bun articolul, l-am citit cu deosebita placere

    RăspundețiȘtergere
  9. nu te gandi prea mult, pune mana pe telefon si suna...

    RăspundețiȘtergere
  10. bine spus "dorul este persoana care.ti bantuie gandul... " :(

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet