sâmbătă, 26 februarie 2011

O alta zi

Vreau sa vina primavara,vreau putina caldura si vreau sa vad cum infloresc copacii si creste iarba,vreau sa aud cum canta pasarelele si cel mai mult imi doresc sa scap de hainele astea groase si sa ma incalzesc si eu.
Ieri,pe aceea vreme groaznic,unde sincer nu iti venea nici macar sa scoti un deget pe geam,am plecat pentru a ma intalnii cu niste prietene. Pe drum am vazut o femeie care era incarcata de sacose si care nu avea manusi in mana iar pe fata ei se observa ca se gandeste la multe si poate dupa mult timp mi'am dat seama ca sa fii sotie si mama este cea mai grea meserie de pe pamant si tot in acele momente am simti o tristete in suflet,pentru ca mi'am dat seama ca de multe ori nu mi'am apreciat mama pentru cate sacrifici a facut si face pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet