miercuri, 12 ianuarie 2011


Ce mi'ar lipsi daca tu ai pleca??
Nu cred ca mi'ar lipsi lucrurile pe care toata cuplurile le fac pentru ca acele lucruri atat eu cat si tu le putem face cu alte persoane,o sa imi lipseasca acele lucruri care ne diferentiaza pe "noi" de restul
O sa imi lipseasca diminitile care intotdeauna se transforma in pranz si noi tot in pat ne aflam.
O sa imi lipseasca acel moment din zi in care sarutul tau are gust a cafea,cu totul ca stii ca nu imi place acest gust,tu continuui sa mi'l oferii si eu nu ma invat sa il refuz.
O sa imi lipseasca zilele in care ne cuibarim in pat si ne uitam la filme,acele momenta in care tu nu imi dai pace si ma tot "chinui".
O sa imi lipseasca momentele in care in timp ce papam simtim nevoia de un mic pupic.
O sa imi lipseasca traditia de a bea un vin si de a papa cipsuri si cioco.
O sa imi lipseasca momentele in care devii geloasa.
O sa imi lipseasca vocea ta.
O sa imi lipseasca acel ultim mesaj de seara,care uneori chiar ma emotioneaza.
O sa imi lipseasca rasfatul de care am parte cand sunt cu tine.
O sa imi lipseasca....

Un comentariu:

Zii ce ai pe suflet