luni, 8 noiembrie 2010

Empty and full


Poate ca uneori am fost confunza de sentimentele mele,poate ca am fost mai rece sau poate ca unele lucruri s’au mai schimbat intre noi si se vor mai schimba dar important e sadne pastram incredera una in alta si sa trecem peste micile/marile obstacole fara sa le lasam sa ne afecteze prea mult. E normal sa intalnim obstacole,e normal sa gresim dar tot ce conteaza e sa stim cat sa ne lasam influentate de ele.

Stiu ca poti ierta,stiu ca ai rabdare,stiu ca ma iubesti.

Daca au fost momente in care am avut indoieli in ceea ce ne priveste sau in ceea ce imi priveste sentimentele pentru tine intotdeauana atunci cand ne’am intalnit au disparut,pentru ca am acolo in suflet un gol care se umple de fiecare data cand sunt cu tine si se goleste de fiecare data cand pleci…cred ca asta e stilul meu de iubire sau mai bine zis metoda care imi arata ca intradevar tin la tine si ca esti importanta pentru inima mea….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet