vineri, 17 septembrie 2010



Tot ce fac ma defineste,de la gesturi la modul in care ma imbrac,de la felul cum pasesc sau la fel cum privesc, de la ce gandesc si poate chiar felul in care vorbesc.
Fiecare lucru sau gest oricat de marunt ar fi el ne defineste mai mult decat ne putem da noi seama.
Modul meu de a ma imbraca ma plaseaza intre cele 2 extreme,poate uneori cu influente mai mult dintr'o extrema decat din cealalta,ceea ce poate insemna ca sunt o persoana flezibila.
Debitul verbal ma situeaza in sfera persoanelor comunicative care intotdeauna au ceva de spus[si asta cam asa e,tot timpul am cate o parere legata de orice subiect:)) ]
Uneori privirea ma da de gol,fie ca e vorba ca sunt prinsa cu mata in sac,fie ca e vorba de o furare de peisaj.
Iar mimica fetei si tonul vocii,ma dau de gol tot timpul, daca esti atent o sa iti dai seama imediat daca ceva nu imi convine sau daca ma bucura.
Sunt foarte multe lucruri marunte,gesturi care te pot ajuta sa cunosti o persoana mult mai bine,trebuie doar atentie(ceea ce eu nu prea am,sunt foarte distrata si aeriana:"> )

Un comentariu:

  1. te cunosc prea bine...chiar am ajuns sa-mi dau seama de multe...mai ales ca stau cu ochii in 4 :)))

    RăspundețiȘtergere

Zii ce ai pe suflet