joi, 3 decembrie 2009

De ce noi?


De ce tu? De ce eu? De ce noi?...pentru ca asa trebuia sa fie,pentru ca asa e scris,pentru ca asta meritam...daca pana sa te cunosc am crezut ca destinul este o simpla prostie si oameni o folosesc doar ca sa aiba scuze atunci cand se intampla ceva rau,cand te'am intalnit mi'am dat seama ca nu e asa...

Sunt lucruri pe care eu nu le pot explica,sunt lucruri pe care nimeni nu le poate explica si atunci ajungi sa crezi in destin sa crezi ca totul se intampla cu un motiv...si care ar fi acel motiv???...motivul principal esti TU....Tu ma faci sa ma simt aparte,sa am simt speciala,sa ma simt aparte,sa fiu indragostita de tine si tu de mine

Si totusi daca as spune astea cuiva ar zice ca e o simpla relatie si ca cu aceste sentimente ma voi mai intalni de acum dar nu cred asta...stiu ca ceea ce avem e ceva cu totul special,am trecut prin multe,am invatat multe de cand ne cunoastem...stiu cel mai bine ce simt si ce am simtit atunci cand te'am vazut prima data,am simtit cu inima mi s'a oprit pt cateva secunde si picioarele mi s'au blocat si atunci m'am oprit pt cateva clipe

Stiu ce simt de fiecare data cand te vad dupa o perioada in care ai fost departe de mine,simt emotii puternice si ma simt stangace in fata ta de fiecare data cand te vad...stiu cum tanjesc dupa sarutul si atingerea ta....simt cum fiecare particica din mine doreste sa te simta...cand simt ca te uiti la mine ma simt fara putere si stiu ca as ceda in fata ta oricand...

Daca tot ce simt si ce traiesc alaturi de tine este chiar asa normal atunci da nu exista destin,nu exista dragoste si suflete pereche dar daca tot ce mi se intampla e ceva aparte atunci....CRED in toate astea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zii ce ai pe suflet